El més segur és que tinguis una colla d'spyware a Windows que estiguin enviant
informació dels teus moviments a internet, o un firewall que consumeixi molt,
o simplement que la configuració dels dns de windows sigui diferent de la de
knoppix.

Edu

A Dimecres 01 Desembre 2004 13:30, Jordi Durban va escriure: