Jo diria que serveixen d'ajuda però que tens tota la raó Alfons amb
això que dius. Però quan has de buscar un lloc concret i el
desconeixes completament són de molta utilitat. Si, a més, disposes
d'un GPS... la cosa es va afinant.

Tot i que amb això de l'estalvi segurament que podríem discutir força.
Per exemple: per anar de Manresa a Toulousse tinc dues possibilitat (o
més). Puc anar pel Túnnel del Cadí, Foix,...   o fer tot l'itinerari
per autopista. Quin és millor? Per quilòmetres el primer, segur. Per
temps? Doncs depèn... però segurament l'autopista .

Mercè ;)