On Tue, Dec 07, 2004 at 05:12:23PM +0100, Xavier Caballé wrote:

> Per exemple, els missatges subliminals de sexe. Un cas típic era el
> d'una beguda (martini o similar) on un paio s'acostava a una pisicina.
> Llavors sortia una dona, treient mig cos i posant la ma al terra per
> repenjar-se. "Curiosament" la ma quedava damunt l'ombra del paio... i
> més "curiosament" a l'altura de la cintura.

si...

http://www.geocities.com/sdvphil/images/big_bottle-sex.jpg

jo al principi em pensava que eren imatges retocades... fins que
en vaig començar a veure jo mateix, a les revistes, metro... clar
que arriba un punt que no saps si son imaginacions teves.

p.s. sabeu que es una corrupcio del sistema de fitxers? jo ho he
apres avui per desgracia meva

--
hrnzt