To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, December 08, 2004 1:10 PM
Subject: Re: [Internauta] cançons TV

No trobeu que l'anunci dels mòbils amb camera
de telefònica va en contra del que volen vendre?

Em refereixo a l'anunci en el que un treballador
d'una oficina parla amb la se va dona i li diu que
no pot anar a sopar per que te feina, metre un
company envejós balla darrera seu i la dona en
veure la imatge no es creu que el marit sigui a
l'oficina.

L'anunci vol dir que el que balla ho fa per enveja
del que te el telèfon mòbil amb pantalla... però
el missatge que es dóna no és favorable al que
volen vendre... crec jo.

Quelcom favorable seria que l'usuari del telf envies
imatges d'un net nascut en un altra país als seus
avis... d'un accident a la poli... o el que sigui...

Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com