Salut llista,

No sé si sentiu el mateix o no, però dia a dia, noticia a noticia, bufetada a bufetada, sento com cada dia se'n esta criminalitzant més (parlo de Catalunya, dels Catalans), tinc la sensació de que les coses van de malament en pitjor, si les coses eren dolentes abans de les eleccions, ara encara estem rebent una mitja de bufetades per mes, més alta que abans. Que està passant?

Sincerament, a cada moment que passa, em sento més i més radical, és això el que pretenen provocar?

Fins i tot els que haurien d'estar al davant de tot aquest brutal atac contra Catalunya i tot allò que fa tuf a Català, per 4 ampolles de cava es baixen els pantalons i comencen a demanar disculpes a tort i a dret.

I ara, un pobre noi de 14 anys, ha de pagar els plats trencats sense que cap polític doni la cara.

Em fa fredat pensar en quants terroristes hi ha en el nostre país si l'Eric n'és un pel que pensa i fa.

Ens volen obligar a no tenir més opció que la independència? Caram!!

Endavant Eric!!!! Algú ha fotut la pota i ara t'ho fan pagar a tu.

Pere

PD:

Per cert, he intentat usar el simulador per a la renta del 2004 que ha posat a disposició dels contribuents hisenda al seu lloc Web. Com ja era d'esperar amb Firefox no funciona, o almenys ami no.

https://aeat.es/xparenta.html