Amb l'impost de circulació no en tens ni per començar a pagar una tercera part
de l'espai. El que pagues amb l'impost de circulació (no l'impost de
circulació i estacionament) és part del cost que ens costa a tots els
ciutadans que tinguis carrers asfaltats, pintats, amb cartells, etc. perque
hi puguis passar el cotxe.

Ja ho he dit alguna vegada aquí, però si no és permés a ningú plantar una
tenda de campanya al carrer per exercitar el dret constitucional i humà a
l'habitatge, no veig perquè hauria de ser un dret de cap mena el privilegi
d'utilitzar la via pública per estacionar un cotxe.

Si hom creu que pot utilitzar 6 m2 de carrer perpetuus per estacionar el seu
vehicle, convindrà amb mi que, exàctament de la mateixa manera, jo pugui
utilitzar els 6 m2 que em corresponen per posar-hi un contenidor de trailer i
utilitzar-lo de traster, no? Tranqui, ja pagaré el meu impost de circulació,
però m'aniria de conya, perquè la casa es va quedant petita.

En tot cas, en referència al correu inicial, aposto una cosa:

Aposto el que sigui a que l'empresa que gestiona la concessió de l'aparcament
de Cassà té alguna relació amb una constructora. Crec que és això. Una manera
fàcil i senzilla de blanquejar tot el diner negre que s'ha obtingut amb les
vendes de cases i pisos aquests últims anys.

Eduard

A Dissabte 11 Desembre 2004 18:48, bin ladilla va escriure: