From: "XBATALLA"
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 13, 2004 3:24 PM
Subject: [Internauta] Formació per empreses era Zona Blava

Hola Pere i llistaires

M'estava llegint amb interés el teu mail quan de sobte em trobo:
"> N'estic fart que cada mes ens truquin de no se quina escola per si
volem fer
algun curset finançat per la Generalitat ... un camel per fotre
negocis."

Jo treballo en una empresa de formació, i un percentatge (al voltant del 5-10%) de la facturació total bé d'aquests cursos. Em podries explicar (de bon rotllo) a que et refereixes amb camel per fer negocis, perque t'asseguro que nosaltres ens costa moltes hores d'administració la gestió d'aquests cursos.

Una salutació