To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 13, 2004 4:31 PM
Subject: Re: [Internauta] Formació per empreses era Zona Blava

Hola Pere i llistaires (de nou)

Se que la teva opinió no es "difamatoria", però aqui com sempre paguen
justos per pecadors. M'explicaré, es veritat que hi ha empreses que
només omplen fulls d'asistencia i volen cobrar la subvenció. Normalment
es dificil, perque si el curs es per aturats has de presentar els
papers de l'atur i si estàs treballant fotocopia de l'última nómina.

També et dic que la qualitat de la formació (tant gratuita com pagant)
depen de l'empresa de formació, si fas idiomes com es el meu cas i
acabes anant a Holmes' Corner School of english, doncs ja saps que t'hi
trobaràs (espero que no existeixi l'escola...)

Una cordial salutació (amb molt bon rotllo)

Xavi Batalla

----- Mensaje Original ----- De: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]> Fecha: Lunes, Diciembre 13, 2004 3:45 pm Asunto: Re: [Internauta] Formació per empreses era Zona Blava

:-))

Xavi, potser vaig equivocat, res mes lluny de difamar o
malinformar. Però la
meva opinió (i potser aquí el meu error) que no mes volen noms per
omplir i
cobrar la subvenció. A vegades ens envien propaganda i potser es
apreciació
meva, però el temari es molt senzill i de molt poques hores.

No se, potser vaig equivocat, però cada cop que he fet un curset
(n'he fet
dos i fa anys ... ara no recordo, però mes de 5 segur), al final
he vist que
omplien les hores amb coses massa simples per lo que es pretenia.
Total que
he sortit igual com he entrat.

No dic que no posin interès i potser la meva experiència no es bona.

I tant que es de bon rotllo ... ja ho se, cap problema.

P.D.: Disculpa si potser he dit algo que per ignorància ha
molestat, res mes
lluny (crec que ja em coneixes), es evident que des de dins les
coses es
veuen diferent, això es evident.

Es com quant em venen alguna vegada a que canvi de companyia de
telèfon i em
diuen: però vostè vol pagar mes? no, el que no vull son mals de
caps  ... he
canviat dos cops de companyia i uns merders increïbles, quant no
eren naps
eren cols .... a final .... (coi, fins hi tot ens van fotre en una
llista de
morosos, amb això ho dic tot) .. ho sento, ara no tocava. I menys
mesclar
naps amb cols.