Hola,

Com saps que l'empresa que va denunciar el marrec de 14 anys és
DIA? Tinc entès que el noi va enviar missatges a Mercadona, Dia i a la
inefable Leche Pascual.

Si algú es vol queixar a aquestes empreses, a riscos de ser processat
per terrorisme, les adreces són:

Leche Pascual:
http://www.lechepascual.es/cn_consumidor.html

Dia:
http://www.dia.es/servlet/dia.servlet.webdiav2.SrvWebDiaPrincipal?todo
=attCliente

Mercadona:
http://www.mercadona.es/corp/cat-html/atencion.html

Crec que el cas d'aquest noi podria entrar per la porta gran a l'Absurd
Diari. És increïble que la màquina repressora de l'Estat Espanyol s'hagi
de rabejar amb un pobre xiquet de 14 anys que jugava a Harry Potter.
El seu delicte és ben clar: haver nascut a Catalunya i sentir-se català.

2ns

El 15 Dec 2004 a les 19:22, Joan Olivé M. escriu: