No ho se segur, però em sembla que per lo del idioma no posen multes, no
s´atreveixen ...

Ara, pel que ha dit el Dolsa, potser seria mes efectiu denunciar-los per
qüestions sanitaries, ja sabeu, productes caducats (si en hi han)
acumulacions de brossa, etc. Casdacú podria anar a un establiment diferent
pendre nota -potser també fer fotos digitals- i denunciar-ho.

Evidenment tot això quan es sàpiga segur qui ha fet la denúncia.

Miquel