El Dissabte 18 Desembre 2004 23:08, xavier caballe va escriure:

> En aquesta captura de pantalla hi ha un bug. La tecla acceleradora 'l' està
> associada a dues opcions.

Gràcies!  Ni m'hi havia fixat, quina vista.  Sempre usava la L per respondre a
la llista.  Ja posats, he vist més coses que es poden millorar.  No se si és
cosa de la traducció o del projecte KMail.  De moment ho he enviat a la
llista de traductors (on tota ajuda és benvinguda :)  http://ca.i18n.kde.org
Devall el missatge, és un poc embullat.  Sembla que mana la configuració de
dreceres, això és correcte i funciona.  El problema és que hi ha llocs on no
es reflecteixen, com el menú contextual de la carpeta.

Per cert: i18n és un acrònim que vol dir "una i, 18 lletres i una n"... era
massa llarg dir "internacionalization"  :P

Seguint la mateixa cosa, l10n vol dir localization.  No és el mateix
localitzar (adaptar a la cultura) que internacionalitzar (traduir) un
programa.