Hola,

Estava clar que aquesta era una pregunta pel Pere. Les olives, per se,
contenen Omega-3 i fibra. El que suposo que fan els fabricants és
utilitzar aquests continguts naturals com a elements de màrqueting per
qüestios de moda alimentària. No resultaria estrany que d'aquí a un
temps ens trobessim les sardines envolicades individualment i amb una
etiqueta que posi: RIQUES EN OMEGA-3.

Pel que fa a les olives cassolanes, aquest any no he trobat arbequina
(poca oferta i una comanda feta massa tard), però si que n'he trobat
de les "grosses" al mercat setmanal de Palamós. Estan en marxa i
esperant la data de consum.

Salutacions
Josep Maria