On Mon, 20 Dec 2004 02:28:54 +0100, Jordi Falcés i Valls - Jol
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
> que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
> la intenció d'un Blog, no?

No el de tothom, per exemple
http://css.artnau.com
La gràcia del seu justament és fer-ho en català.

> TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> tothom que parla castellà entén el català.

Anant pel pirineu et pots trobar més d'un pagés que el castellà no
l'enten, però reconec que en son ben pocs, i cada dia menys,
malauradament.

De la resta ja no dic res, simplement volia comentar aquest parell de punts.

--
* Ermengol *