To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, December 22, 2004 9:22 AM
Subject: Re: [Internauta] Gonovolumen o fregoneta?

jajaja

Altra cosa es que siguem minoria, però lleidatans .... pocs però folloneros i orgullosos de ser-ho. Sempre he dit que he anat a menys

minoria? segur?

de la nostra sang de les nostres venes hi ha molts barcelonins i valencians...

per cert, fa uns dies hi ha penjada una pancarta en una plaça de Lleida que hi diu: TREBALLA, COMPRA I CALLA. jajajajaja

sempre punjant... així som els lleidatans... de TERRA FERMA... durs... com la roca...

Salut i cava!

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)