El botifler amic dels Borbons diu que li "desagrada" etiquetar en català

Reproduït de www.e-noticies.com

L'amo de Puig diu que li "desagrada" etiquetar en català

Mariano Puig, president del consell d’administració de la Corporació Puig de
perfumes, s’ha queixat en una entrevista al llibre de Genís Sinca Adéu
Espanya que “això de les polítiques d’etiquetatge en català em molesta, m’
entorpeix i em desagrada. Per mi de política només n'hi ha una: que és des
del punt de vista econòmic.” Puig argumenta que “en aquest moment, un
producte nostre amb etiquetes en català, quina sortida tindria a
Extremadura. Cap ni una”, i afegeix “Jo faig etiquetes en castellà, que el
parlen 400 milions de persones, i en anglès, que el parlen 600 milions.”
Puig pensa que l’obligatorietat de la norma és un error i fins i tot que
“aquesta imposició d’ara del català és com la imposició que en una altra
època hi havia de no parlar-lo”, i amenaça que “jo protestaré fins a l’últim
moment” perquè “amb sis milions d’habitants no alimentem els 6.500 empleats
que treballen pel Grup”..