Hola,

De quina distribució estas parlant al dir basada en Ubuntu?

Gracies,

Pere Pie

En/na Eduard Terradas ha escrit:
Hola llista!

Ubuntu és totalment recomanable (té tota la facilitat del instalo i
puc treballar, i a la vegada té prou potencial per desplegar tot el
poder linux -apt-get i el que faci falta ;) ). Si tens problemes
d'espai, et recomano una distrubució basada en Ubuntu, (que fa servir
els mateixos repositoris) però més lleugera (200 Mb) i amb
l'estrictament necessari per començar. (després ja la pots anar fent
créixer a mesura que tinguis necessitats...).

És la meva humil opinió...

P.D: Els mp3 si que van eh! o almenys haurien d'anar...