Ops, m'havia deixat l'adreça de la pàgina web en qüestió.

http://www.noalplacaufet.com

Fins ara.

Pere Pie

En/na Pere ha escrit:

Salutacions,

Endavant amb totes les iniciatives.

Crec que en aquest cas com en d'altres algú ha fotut la pota fins al fons, i ara no pot tornar endarrere (implicaria que rodés algun cap) Tots sabem que dins dels cossos repressors ja siguin d'aquí o d'allà, sempre hi haurà un percentatge de la elit de la nostra societat. I es clar aquí cap administració obrirà la boca ara que totes tenen el mateix color.

Dit això i si em permeteu un retret, dir-vos que crec que esteu cometent una important discriminació en referència a la vostra plana Web, segur que per error o per oblid, però crec que es un xic contradictori que a més de no poder-se visualitzar correctament amb un navegador lliure com ara Firefox (per a haselfroch i linux), Epiphany (per a linux), Konqueror (per a linux),a sobre si usem un d'aquests navegadors lliures en lloc d'un de privatiu (pertanyent a un monopoli que amb tota seguretat entra en contradicció amb les vostres i meves idees) hem de suportar falques publicitàries explícitament programades així en el java script corresponent. Francament, crec que sense adonar-vos-en esteu discriminant a un col.lectiu cada cop més gran i crec que més proper a vosaltres que d'altres que hi navegen correctament amb el IE de haselfroch i sense publicitat.

Be perdoneu el comentari, està fet amb tot la bona voluntat de poder corregir un error o oblid sense més importància un cop rectificat.

Vinga endavant amb la lluita, crec que casos com aquest o el de l'Eric només poden tenir una solució la llibertat.

Pere Pie