aixi sense saber massa be d q va el tema... te podria aconsellar q tractares d'iniciar el portatil amb un disc d'arranc que porte un kernel que estiga configurat per a la teua pantalla o targeta grafica... pero nose, a vore si algu sap si dic bestiesses o no ;)

laura

Txerra Cirbian wrote:
Bon Any a tothom:
Dies enrera preguntava a la llista per un problema a l'hora d'intalar l'Ubuntu a un portātil... L'Ermengol ja em va contestar parcialment, perō encara no ho he pogut ressoldre... Curiosament, el mateix problema, m'ho he trobat intentant instalar el mini-iso de Debian el de 110 Mb: quan comenįa a carregar-se apareix una pantalla blava (si apreto l'enter, canvia a més fosca) sense que pugui veure cap llinia per a escriure en tipus consola o en tipus grāfic.
El portātil és Elite, amb un Via Samuel 2, 256 Mb de Ram, pantalla SiS 630/730, quatre ports usb i hd de 9 Gb.
Salut i bons reis mags a tots.
Txerra