Hola!"

En pla novel·la històrica jo he llegit darrerament les dues primeres entregues de la trilogia "L'ombra d'Ali Bei", de l'escriptor andorrà Albert Salvadó. Són històries molt interessants i entretingudes que passen a l'època del govern d'en Godoy i que giren al voltant de l'aventurer, viatger i espia català Domènec Badia, alies Alí Bei. Coincidint amb aquest Nadal, editorial Columna ha tret la tercera part.

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

En/na Albert ha escrit:
A mi em va agradar molt AZTECA de Gari Jennings (crec que s'escriu així) és de pal novel·la
histórica... a tothom que li he recomenat li ha agradat. :-) Ara ja aviso, és un "toxo"
considerable i hi ha una segona part que no val res. :-)

Salutacions
Albert F.

***********MISSATGE ORIGINAL  ***********

El 04/01/2005 a les  16:43 laura ha escrit:

hola!

gracies per les vostres suggerencies... a vore si trobe alguna cosa del q m'heu dit o alguna q em cride l'atenció per la capi... ;))

ah, tens rao... llibres per persones es lo que se solen vendre a les tendes XDDD (encara estic rient :P )

Bé, que trobis el que cerques per la teva
persona-llegidora-sense-temps-que-s’ajusta-a-un-tan-ampli-espectre.

Lluís