El Dimecres 05 Gener 2005 15:34, xavier caballe va escriure:
> La CCRTV presenta el servei «3 a la carta», incomplint l'Acord del Tinell i
> ignorant el programari en català
>
> <http://www.softcatala.org/noticies/05012005213.htm>

Vaig enviar a la llista ISOC-CAT (que vetlla pels estàndard d'Internet) una
queixa molt més curta sobre el web anterior de TV3 només-Explorer.  Em vaig
quedar al·lucinat: el president en funcions es va emprenyar molt i el
webmestre va tancar la llista ISOC-CAT!

Algú em va fer veure, en privat, que la llista, el web de l'ISOC-CAT i el
webmestre que l'havia tancat, tot plegat estava a una empresa que tenia entre
els clients a TVC.

Ah!

Evidentment, allò va sonar molt malament a alguns de l'ISOC-CAT que hi estan
per fer el que l'ISOC té com a objectiu: els estàndard (i el català, a la
ISOC-CAT).  El resultat és que aquella junta directiva va caure sobtada i
rotundament.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net