Afegeixo més informació:

1 - El telèfon 4407 és gratuït
2 - Quan truques t'envien un SMS i et diuen que pots consultar una web
i et donen un codi d'accés.

Com que no et diuen la web de la que es tracta la poso aquí per si la
vols consultar. D'aquesta manera podràs gestionar les teves dades
directament.

https://www.protecciondatos.movistar.com/

Posant el número de mòbil i la clau que t'han enviat per SMS podràs
veure i gestionar l'accessibiltat de les dades.

Mercè ;)

--
Mercè ;)