> Però de fet els CD sense canon es poen aconseguir aquí també, òbviament
> no a grans superfícies ni cadenes de informà tica.

Hola Pere i resta,

acabo de comprar u ncargament bastant important de DVDs a una botiga de
Internet, mes cocretament PerdemosDinero.com. No se si ells apliquen el canon o
no, el DVD (comprant-ne 200) et sort a 0,7, iva i despeses d'enviament INCLOSES.
Pero per la proxima vegada  m'agradaria saber de botigues fisiques a Barcelona
que sigui SEGUR que no apliquin el canon, vaja que no hagi d'anar preguntant
(perque si apliquen el canon i no els hi compres, quedes cxom un pirata
jejejeje). El mateix per Internet, on els preus son mes barats. Es a dir ,que e
mdigueu botigues i urls de tendes sense canon. Se qwue hi ha la web aquella de
Devolvemos el ataque, amb llistats i tal, pero no en trec l'aigua clara.
Prefereixo que em feu un llistat vosaltres.

Moltes gracies i Bon Any Nou!