En/na JanGregori ha escrit:

Estic instalan Debian 3.0 en un portátil Olivetti echos Pentium 133 DM  amb 32
de RAM com podeu veure una mica antic.

He provat pero hi ha quelcom que no faig be, o no configuro correctament la
pantalla, crec que la tarja de video es una Cirrus pero no n’estic segur pero
quina frecuencia i resolucio he de possar pot ser que sigui manca de ram que el
minim fos 64 MB.

Si vas a google i cerques les paraules del fabricant i el nom del model trobaràs força enllaços a pàgines a on en parlen. També diuen que el xipset gràfic que fas referència tu dona problemes. Ho he vist en una pàgina de fa 3 anys i ja empraven el terme 'obsolete' per referir-se a aquest ordinador.

Fa temps que estic intentan treballar amb Linux i fins ara no m’he surtit.

Prova a fer el contrari.

Intenta instal·lar qualsevol producte de hasefroch d'avui dia en el portàtil aquest i instal·la qualsevol distribució de Linux (Debian és una bona opció ;) en el teu ordinador actual, a veure que passa.

Salut i sort!

-- Josep Payo http://blog.solucio.com