To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, January 19, 2005 7:55 PM
Subject: [Internauta] la Botella i petit Ansar, representants oficials espanyols !!!!

Crec que bàsicament és una presa de pèl, i de les grosses. Jo alucino.

Ana Botella i el seu fill convidats al pren de possessió de Bush al
costat de l'ambaixador com a representant oficial espanyol

La regidora de l'Ajuntament de Madrid i dona de l'expresident del Govern
José María Aznar, Ana Botella; el seu fill José María Aznar, el
responsable de política internacional de la [FAES], Rafael Bardají; el
empresari Antonio Hernández-Manxa i el president de la Cambra de Comerç
Americana a Madrid, Jaime Malet, assistiran als actes de presa de
possessió de George W Bush demà a Washington, segons diferents fonts
consultades per Europa Press.

Segons fonts 'populars', Botella i el seu fill José María, que viu als
Estats Units, assistiran al jurament de Bush des de la tribuna de
convidats especials del president. Les acompanyarà Rafael Bardají,
exsotsdirector del Real Institut Elcano i actual responsable de Política
Internacional de la Fundació per a l'Anàlisis i els Estudis Socials
(FAES) que presideix el propi Aznar.

Les fonts han precisat que Bush ha invitat al propi Aznar a l'acte, però
que l'expresident ha de quedar-se a Madrid perquè dijous 21
l'excanceller alemany Helmut Kohl pronunciarà una conferència a Madrid
convidat per FAES.

Fonts de l'Ambaixada espanyola a Washington han confirmat que
l'ambaixador ha rebut una invitació del Departament d'Estat i que
acudirà a la cerimònia.

Bush prendrà possessió del seu segon mandat en el Capitoli de Washington
amb un dispositiu de seguretat sense precedents, que inclourà 6.000
policies i efectius de seguretat, equips de detecció de bombes dotats
amb gossos especialitzats i una estreta vigilància dels sistemes de
transport.

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)