Jo també ho vaig sentir i em van venir ganes d'anar-la a veure (suposo que per això ho deia, clar).

Ahir al vespre, aprofitant que tinc a 100 m de casa un dels dos cines on la fan hi vaig anar.

Cine París, sessió de les 22:20, divendres, dia de l'estrena... la sala al 25% d'ocupació (tots menjant crispetes, això si, grrrr!).

Ara us hauria de dir que la peli és impressionant i que l'heu de veure i que no us la podeu perdre, però no us enganyaré: és fluixeta, gairebé al nivell de bacuitat de qualsevol pamflet de hollywood. Explica tres històries però no en sap treure conclusions, veus la vida de tres pavos però no passa d'allà. D'aquelles que quan s'acaben dius "si, i què?".

Això si: és la millor de les pelicules que actualment s'exhibeixen en català, aneu-la a veure.

Per cert, titular del periodico d'avui: http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=5&idioma=CAT&idnoticia_PK=180807&idseccio_PK=15&h=050122

CINE // NOVETAT
L'estrena de 'Joves' mitiga la penúria del cine en català
• 7 de les 15 còpies que s'exhibeixen a Catalunya són en versió castellana

no és veritat que s'exhibeixi només en català, llàstima.

Albert Que ----------

En/na na mi ha escrit:
Aquesta tarda he sentit al Gorina per la ràdio fent
els comentaris de la cartellera de cine al programa
Versió Original de Catalunya Ràdio.

Es veu que s'acaba d'estrenar una pel.lícula que
segons ell és molt bona, a més s'ha rodat a Catalunya
i en català. La peli es diu "Joves". És una espècie de
retrat de la societat actual.

Doncs aquesta pel.lícula, s'ha estrenat a molts pocs
cines, ja que els encarregats d'exhibir-la, s'han
negat a fer-ho si no hi havia còpia en castellà. Per
exemple, a Barcelona ciutat només s'estrena a dos
sales: Boliche i París. etc...