Hola Ermengol

No entenc com poder fer això???.... jo em barallo amb
internet per posar el més amunt la web de rutes (que
no em surt ni per "rutes a peu" ni per "rutes senzilles
per catalunya" ni per res) intercambiant links i donant-la
d'alta a mil cercadors i aquests, com si res, consegueixen
posar els peperos i el retrasat d'en bush com a primera
opció de "miserables"...
Em deprimeixo :-)

Un petit comentari, el google no fa gaire cas de les keywords ni la description. Fa molt més cas del text que troba a la plana, o del titol de la plana. I en el teu cas ni "rutes a peu" ni "rutes senzilles" ni "rutes catalunya" hi apareix. Potser només posant una petita descripció de la plana en la mateixa portada tindries més sort.

Ok... gràcies... Als keywords i tinc tot això.... Provaré de cambiar la definició de la pàgina d'inici que ara és "Puig de les Cols - Inici" per "Puig de les Cols - Rutes a peu i senzilles per catalunya (senderisme de curt recorregur)" o quelcom semblant.

Moltes gràcies.

Adéu