To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, January 24, 2005 12:50 PM
Subject: Re: [Internauta] Efemèrides

En/na Pere Castells ha escrit, Al 24/1/05 10:35:
Bon dia amics.

Be, avui es un dia especial ... darrerament parleu de qui va néixer al 57 i 58 ... dons be vaig néixer el 24 de Gener de 1955 !!! tal dia com avui. Per tant faig mig segle, com alguns em diuen amb carinyo ... "abuelete" !!!.

felicitats pere, per molts anys,

em fa il·lusió vveure a la llista algú més gran. em fa encara més jove :-)

records i segueix així !!!

         Joan Jofra

  L'Internauta de Catalunya Ràdio

 <mailto:[EMAIL PROTECTED]>