això de l'actualització dels mapes depèn de cada marca. Els garmin
solen treure noves versions un cop a l'any, ara precisament està a
punt de sortir la versió del 2005 (si és que no ha sortit ja) I els
tomtom ... suposo que deuen anar pel mateix camí. Si q és cert que
noves circumvalacions i desviaments recents no hi són a la cartografia
... Però bé, són coses puntuals ... o no. Tampoc sé massa bé la
cartografia que hi ha, l'uso poc per això. Jo el faig servir per
anarme'n a la muntanya, que allà no hi han carrers :)

Jordi Vergés