Hola:

Mira’t aquests links. Jo la setmana passada vaig haver de netejar el PC d’un amic que li passava el mateix.

http://www.softwarepatch.com/tips/about-blank-adware.html

http://www.securiteam.com/securityreviews/5RP0L0UD5U.html

http://www.free-web-browsers.com/remove-about-blank.shtml

Precaució addicional: Fes anar els programes dos cops abans de voler iniciar el explorer, de vegades el virus o els adware fan dues entrades al registre i amb una passada no ni ha prou per fer-los fora.

Sort

Jordi Manchon