Grŕcies, es per exactament el mateix també tinc el "Magix Fotos en CD y DVD"
i se que o fa també el Magix perň passa que si gravo un reportatge que sols
ocupa 100 Mb jo volia aprofitar per posar-n’hi altres reportatges amb sistema
iso multisessió pero veig que no es possible, el que faré es guardar el
reportatges en un RW i quant en tingui 2 o 3 que mes menys ocupin un cd
gravar-los tots a la  vegada amb el nero o el Magix, realment el Magix es bo
millor que el Pinnacle el baix poder provar i ni punt de comparació en guant a
reportatges fotogrŕfics, per el tema de vídeo faig servir el Pinnacle i n'estic
content.
Grŕcies