El Dimarts 08 Febrer 2005 20:13, Jordi va escriure:

> no t'avergonyeixes d'haver escrit això?

De tractar de Lemmings als que usen i defensen les eines que estan convertint
Internet en un pou de fems i en un feu de quatre Megacorp que només es miren
la seva butxaca?

Al contrari, em quedo amb el regust de que Lemmings és massa magnànim.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.