To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, February 09, 2005 7:45 PM
Subject: Re: [Internauta] Referendum 20-F ... (ara parlem de pisos)

I espera... avui han dit que el TGV, quan arribi a Girona, tinrà parada també a Viloví d'Onyar... Ja veuràs com creix tot això... Fins i tot quan he sentit això he pensat que seria un bon lloc per viure.

I, parlant de pisos, jo estic en un dúplex que fa 20 anys ens va
costar 6,5 milions. Podíem comprar els dos que estaven de costat però
no podíem. Me n'he enpenedit moltes vegades. Ara, com a tot arreu, els
preus estan pels núvols.

Erinska