si, Xavi, també l'he vist ... van començar amb el tabac i ara be això ... es qüestió, com be dius, de 4 dies .... temps al temps. Fins hi tot he sentit, no se si ho vaig escoltar be, que en alguns estats es prohibit passejar despullat per dins de la pròpia casa ... a la dutxa amb xubasquero ... porcs !!!

P.D.: Aquesta es la democràcia model? jo, jo, jo .... alguns no saben que es
això.

----- Original Message ----- From: "Xavi Batalla" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista Internatuta" <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, February 13, 2005 10:34 PM
Subject: [Internauta] 30 minuts - El puritanisme als EEUU

Bona Nit Llistaires,

Acabo de veure el programa de TV· 30 minuts, i m'he quedat esturat, puc entendre que hi hagi gent que opini i fins i tot "prohibeixi" als seus fills que tinguin relacions sexuals, i apliquin tot el puritanisme i l'extrema dreta que porten dins, però que et condemnim a 3 anys de presó per fer l'amor amb una noia de 17 anys (consentidament) es una cosa que apart de destrossar-te la vida, sembla treta d'un comte de ciencia i ficció.
Em sembla d'una doble moral total i fisn i tot despreciable.
Si aquest païs és "el lider politic i económic" del mon, aprofiteu els plaers carnal, perque ens queden 4 dies....

Bona nit a tots (i aprofiteu que ve en "Jordi"....)

Xavi Batalla