Oti, això de les cloïsses i els musclos (i la resta) m'ho apunto. Bona recomanació ... son aquestes recomanacions les que busco.

Com a guia hem pensat amb El País-Aguilar .... sempre ens ha anat força be i la trobem molt ben explicada .... la de Trotamundos mai l'he comprada ...

----- Original Message ----- From: "Erinska" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Sunday, February 20, 2005 9:45 PM
Subject: Re: [Internauta] Hotel a Roma

A mi em van agradar molt les Catacombes, el Coliseum i la Capella Sixtina.

Erinska

On Sun, 20 Feb 2005 19:41:57 +0100, Benjamí Villoslada
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
El Diumenge 20 Febrer 2005 19:20, Pere Castells va escriure:
> P.D.: Crec que faré cas al Benjamí i a en Toni .... si algú te
> recomanacions d'aquelles (tipus aquell restaurant, aquell pub, aquell  ...
> monuments no, tots son vells i estan trencats, una llàstima)  ...... dons
> benvingudes.

De restaurants: els que vegis amb més romans asseguts a les taules.  Prop de
la piazza Spagna i la del Popolo n'hi ha molts.  La guía Trotamundos és de
refiar.

Cal esquivar la cuina internacional.  La d'allà és fresca, senzilla, molt
mediterrània.  Em vaig entretenir en tastar les diferents formes de cuinar
entremesos (antipasti), cloïses i musclos (vongole verace i colze), tots
diferents i fantàstics.  Les amanides també són bones, ben guarnides i sovint
amb ruca i formatge.

Cafè: La Tazza di Oro, al costat del Partenon.

De monuments, passar un dia per Ostia Antica, un llogaret prop de Roma --però
no dinar-hi.  Està tot romput, però imposa :)

-- Benjamí http://weblog.bitassa.net

.