En/na laura ha escrit:
hola hola!

com va?, estava jo escoltant fa una estona rac 105 via internet, i han
posat una cançò que m'agradaria recuperar, es diu Paula, o això pense
jo, crec que es d'un valencià, però tampoc recorde ara el seu nom, :SS
(si si, un desastre, l'edat no perdona XD)
Se que te una cançò de fa anys q es diu algo aixi com: m'agrada estar enamorat. Se que no es En Raimon, que es un tio mes jove, pero no caig....

Por 'paula' no me viene nada, no sabe el apellido o la población? ;D

Potser si els hi dius el dia i l'hora ells poden ajudar-te:

http://212.0.125.71/rac105/suggeriments/sugg.php

Salut i sort!

-- Josep Payo http://blog.solucio.com