Sí senyor, Que sí senyor, Recontrasí senyor

Lluís

PS.: Espero que l'Ovidi, allà on siga, m'hagi autoritzat.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de
[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: sábado, 26 de febrero de 2005 18:34
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] Carol Woytylla (s'escriu així?)i els
sàtrapesdictadors

Salut,

Preparem-nos companys, perquè ens haurem d'empassar mediaticament un
veritable carro de vares (expresió del meu poble, per dir una cosa grosa).
Jo recordo molt bé les darreres setmanes de vida del dictador Franco, però
no puc recordar l'inici del seu final. Si que sembla que ens preparen una
collonada com la de Franco. Literalment, us ho puc ben assegurar, recordo
com, seria cap al Octubre del 75 un de tants pilotes oficials del règim -i
tots els règims en tenen, de pilotes- deia que era possible esperar "una
mejoria en la salud del generalísimo para dentro de unos 4 meses- i es va
morir, com era llògic, poc desprès de que aquest indocumentat obris la boca.
S'hem van fotre els pels de punta fa dues setmanes quan el cavernari d'en
Navarro Valls es va despatxar espléndidament dient que el papa, des de
l'habitació de l'hospital -el primer ingrés- ENCARA HAVIA TREBALLAT I HAVIA
SIGNAT DOCUMENTS !!!
És que tenen uns collons que s'els trepitjen!
Que som gilipolles, el personal?
Jo tinc el meu pare amb uns 82 anys d'edat, i el pobre no està per gaires
festes. Intento imarginarme'l a ell ingressant al hospital -i anant amb la
collonada de que encara ha de treballar i signar papers a l'habitació... -
És que n'hi hauria per fotrels-hi una denúncia per tortures, maltractament
d'incapacitats, o alguna cosa així.
D'aquest personatge d'en Navarro Valls n'hi recordo una altra, fà uns quants
anys, quan assegurava -impertèrrit, el barrut- de que el papa treballava
QUINZE HORES DIÀRIES. -Parlo de farà uns 5 - 8 anys, o sigui, quan ja
precisament no estava massa bé.
Els pilotes de torn -que repeteixo, sempre n'hi han hagut- d'en Mussolini,
li deixaven la llum del despatx oberta fins les quatre de la matinada, o
quelcom així, per després anar predicant que el Duce treballa pel poble
italià...
Es la mateixa mentida, repetida un cop i un altra.
I després de que el Woytylla es mori, ens tocará -per sort per a milions de
persones- assistir al final dels dies del gran sàtrapa d'occident, presoner
d'ell mateix: en Fidel Castro.
"Cuando veas las barbas de tu vecino pelar, etc." Resulta que fa quinze dies
surt un metge tambè pilota del règimen cubà assegurant que a Cuba es donen
les condicions perque una persona pugui viure 120 ANYS !!!
Ja la tenim servida un altra cop.

I per acabar de desfogar-me, volia proposar-vos una reflexió:

Si cap al segle II - III de la nostra era, no hagués "triomfat" el
juadaisme/cristianisme i en canvi, s'hagués mantingut el corrent de
pensament helènic, amb Aristòtil com a abaderat, no s'haguèssin perdut 1.200
anys de historia.

M'explico:

El pensament grec es basava en "de omnes dubitatio" -dubtar de tot- i
sobretot, no tenir axiomes.
El pensament cristià aporta una veritat absoluta: TOT VE DE DEU, i ja l'hem
cagat. Fins que no apareixen Galileu, Copèrnic, etc. no es podia qüestinar
rés, inclús més, no es podia especular amb rés, perquè TOT VENIA DE DEU.
El pensament més bàsic està en les matemàtiques, i el seu gran motor ha
estat la astronomia. Els grecs tenien una gran curiositat per la
astronomia/astrologia, que venia a ser el mateix, per ells.
Amb el cristianisme, va quedar proscrita la astrologia, per pagana -és
llògic- però com a contrapartida, es va parar totalment el rellotge fins a
Galileu.
Si aquest rellotge no s'hagués parat, i en canvi s'hagués mantingut la
curiositat grega, ara ni sabriem què és el cancer -precisament perquè
s'hauria erradicat faria segles-
I, com deia aquell personatge de la televisió:

REFLEXIONEM'HI

ul·lisses

--aquest text serà inclós al meu blog: http://ulisses.journalspace.com --