Hola Pere, hola llistaires !

Estic d'acord amb tu i el primer que reconec com a membre de la llista, es la part de responsabilitat que tinc amb l'estat actual de la mateixa.

La llista te molts anys, jo hi vaig entrar el 98. Els llistaires, un se'n cansen, altres aguanten i d'altres , mes sensibles se'n van perquè es senten agredits .
Jo crec que la llista, com el mateix internet, es vida, com a la part que no funciona per bits, has de conviure amb gent que segurament no ets afí o potser no t'agradi gens ni mica, com a l'escala de veins o en la comunitat del barri. Per això cal certa o molta tolerància i a voltes cal fer l'orni.

Jo crec que tinc un vincle especial amb la llista.
Aquí, per email vaig coneixre a la meva actual dona. I aquest fet fa que per be o per mal em sento lligat a l'internauta.
La Heather, que solia participar molt, es va cansar d'un" individu" diem-li ( b ) i va marxar a altres llistes relacionades amb la seva feina. Era la seva opció i em va saber greu, a vegades comento coses que surten a la llista amb ella, però ja no es el mateix.
També he conegut personalment alguns llistaires i ens continuem relacionant, ara des de la distancia de viure lluny de casa nostra. La veritat que algunes vegades he volgut comentar quelcom o demanar el vostre parer i me he autocensurat (i en això soc jo l'únic responsable).
Gracies Pere , per treure aquest i tants altres temes, per ser tant obert i generós (guarda alguna oliva per a mi!). Amb tot, espero que, la llista continui, com escriba la Emily Dickinson:

Saber portar el boci de nit, que ens pertoca,
o be el tros de mati,
i omplir-nos la buidor de benaurança
o potser de menyspreu saber-la omplir
Ací una estrella i, lluny, una altre estrella:
el viarany alguna oblidara.
ací una boira, enllà mes boira encara:
després el Dia Clar!

Emily  Dickinson(traduït Maria Manent)