Hola,

Jo no sóc ni molt menys dels veterans, i em dedico més a llegir que no
pas a una altra cosa, però és que llegint també s'aprén, i molt.

Per a mi el més interessant d'aquesta llista és la manca d'una
temàtica concreta, el poder parlar de qualsevol cosa. De llistes i
fòrums especialitzats hi ha un fotimé, però també és agradable tenir
un lloc on parlar del sexe dels àngels si ens ve de gust.

I pel que respecte als incordis que es foten pel mig sense que ningú
els cridi, l'Alfons l'ha clavat: el més intel.ligent és no escoltar el
bram dels ases.

Salutacions