Hola a tots llistaires,

Jo vaig entrar a la llista farà un parell d'anys, més o menys, per tant soc dels "nous", però si que es veritat que hi ha hagut èpoques on es parlava de tot i s'ajudava sempre proactivament és a dir aportant coses. Recordo quan les converses no eren com una partida de fronton (tots parlen i un sol (ppotser dos) es van defensant i contratacant).

Jo no vull jutjar qui te rao i qui no, de fet més totalment igual. Però trobo que ens hem radicalitzat molt, personalment crec que no hauriem de caure en l'insult i en el viure de que es va dir al març del 98 (per dir alguna cosa) i treure-ho de l'arxiu i generar encara més polèmica.

Jo com algú ha dit, no en se prou d'informàtica, per passar-me a Linux, de fet aquesta éra una de les meves aspiracions quan vaig entrar a la llista, poder passar un dels 2 ordinadors de casa a linux, i potser amb el temps passar l'altre, creia que tanta gent que en sabia amb les seves opinions i consells podria ser més fàcil, però ja veig que no, que el fet de no tindre aquest coneixement ja t'evita que els que et tenen et considerin digne de tindrel......

Suposo que ara algu que es doni per aludit, treurà un mail vell meu o d'algu altre, farà algun comentari "catxondo" dirà que soc poc menys que retrasat per fer servir Windows, i treurà un article d'algu (guru del programari lliure).....

En fi jo penso seguir aquí llegint molt i intentant participar una mica mñes cada dia, i per cert l'idea del filtre, començar a temptar-me

Bona nit a tots.

Xavi Batalla