-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de bado
Enviado el: lunes, 21 de marzo de 2005 4:09
Para: Internauta@internauta.net
Asunto: [Internauta] que volem a la llista?

Hola llistaires !

Crec que el problema no es ni una persona concreta, ni una opció
concreta de programari ni menys el tema informàtic.
No  es pot entrar en una lluita de bàndols, ja que es el millor sistema
per trencar ( en dos?) la llista.
La veritat , jo a la llista no hi estic pels temas tècnics o ideològics
d'informàtica. crec que tindria que ser una part mínima del total de
missatges  que rebem, recordo que un temps es posava com a referència"
tècnic " per poder deixar de llegir-lo si venia de gust.
Com em van explicar fa anys a la llista, alimentar agres discussions a
part de ser estèril  et cabrejes i no hi guanyes mai (ni tu ni el contrari).

Crec que el punt feble es que tenim (alguns) " prevenció a participar"i
el que hem de fer es fer-ho lliurament.
 A part d'això, properament (un parell o tres de mesos) passaré uns dies
a Catalunya. M'agradaria organitzar un sopar i ho dic axis , egoistament
i amb tot el morro, perquè  si ho fa un altre llistaire, segur que no hi
podré ser.

Que tothom escrigui el que vulgui, amb o sense respecte (poca cosa hi
podem fer, excepte posar filtres segons els gustos de cadascun o apretar
les dents - potser es una mica extrem-i passar pagina a un altre email).
Jo faig servir el thunderbird a partir de les peticions d'ajuda de la
Montserrat, i  realment m'agrada -encara que te alguns defectes - i
filtrar una direcció es ben fàcil i efectiu.

Tant sols dir per acabar que tot passa, i espero que el vent de llevant
s'emporti aquests mals aires (no va dirigit a ningú en concret) i a
partir de la practica d'escriure mes ens entenguem millor.

SCP