Hola Albert !

A Can Archos.com, potser trobis el que busques. Teòricamente, al meu Gmini
220, li puc afegir un accesori, que és el que em permetria escoltar la
ràdio FM, i entenc que llavors ho podria gravar, directament en format
MP3.

A diferència d'altres collistaries, com que faig servir aquesta andròmina
per descarregar fotografies, l'iPod no m'entusiasme massa, perque si
volgués decarregar les fotografies, ho haig de fer via dispositiu
opcional.
La veritat, es que per escoltar música no ho faig servir.

Vagi bé i a veure que hi trobes,

Josep

nota: potser això t'aniria bé?
http://www.archos.com/products/prw_500324.html?sid=j2232ojjb2fk3joboy3k2k