LLigant amb tot això si hi ha música de fons podria ser en català.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Albert
Enviado el: martes, 22 de marzo de 2005 23:32
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] sugerencies si us plau

En/na bado ha escrit:
> Voldria demanar-vos les 10 coses que no podem deixar de posar (encara
> que parlo de Catalunya, també hi te cabuda els Paissos Catalans).
>
> Miraré de passar fotos i si puc, una webcam en directe, ja us aniré
> informant.

Se m'han acudit un parell de coses més que poden tenir molt d'èxit:

- perquè la gent senti com sona l'idioma, explicar contes. Si hi poseu
prou èmfasi i aneu fent les veus i tot això, no cal entendre-us per
quedar-se embadalit escoltant.

- en el mateix camí que abans però més participatiu: quan ja hagin
sentit com sona el català, arriba el moment de parlar-lo: feu-los
aprendre algunes cançonetes fàcils. Encara que no sàpiguen què diuen, de
seguida podran pronunciar un parell de frases (i t'asseguro que encara
que passin els anys continuaran recordant la tornada de la cançó).
Si les cançons són prou divertides teniu el ple assegurat.

I totes dues activitats són prou engrescadores per transmetre-les des de
la web-cam. :)

Albert Que