On Tue, 22 Mar 2005 09:19:00 +0100, Oscar Sole i Murcia <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Bon dia de nou llista.
>
> Algu te experiencia amb algun programa de comptabilitat per Linux
> Mandrake? Es el que em falta per poder fer la migracio total de Windows
> a Linux, m'agradaria poder prescindir definitivament del Windows.

Si vols una cosa per a ús "personal" potser amb gnucash fas
http://www.gnucash.org/
Sino, hauras de mirar algun dels que t'ha comentat en Benjami
Fa un temps que vaig veure una empresa que partint del facturalux, te
l'adaptava per la teva empresa i te'n feia el manteniment.
Malauradamanet no en recordo el nom....
Pots mirar a www.lafarga.org, i potser en el directori d'empreses
(empreses catalanes que treballen al voltant del software lliure) hi
trobes alguna que parla del tema de contabilitat
http://www.lafarga.org/directory/flexinode-1/22

--
* Ermengol *