> Hola gent,
> Algà tà alguna referÃncia d'un servei que està donant auna
> (si Ãs que el que em va trucar no em va timar) de telefonia
> mÃs internet (via ADSL).

Ahir em van trucar tambà a mi i he concertat una cita avui amb un comercial
... A llegir la lletra petita.
Pel que he mirat a la web de auna, es una oferta fins al 31/12, 39,9 â, pero
s'ha de signar per a mantenir-ho 18 mesos ...??? I ara vull mirar el preu dels
altres 9 mesos ... En fi .. Que si està be ho probarÃ.

Per altre cantà fa por la de gent que ha tingut problemes tecnics amb auna,
queixes, etc... No se si serà una aventura prou arriscada, perà si no ho faig
em quedarà amb les ganes.

Salutacions

Sergi Castellano