Una petita curiositat:

Aquest llindar m'ha fet pensar en un detall curios:

Ara fa uns anys es va saltar de 1111111111111 a 100000000000 en binari. Aquest
salt el van fer tots els ordinadors que funcionaven amb OS/400 i em sembla
que també tots els Unix.

Aquest petit canvi va provocar un petit gran trasvals a tots els ordinadors,
perquè totes les variables de temps que s'havien definit com signed (és a
dir, aquelles a les que se'ls havia dit que el primer bit no era part del
valor, sinó que informava sobre si el número era positiu o negatiu), van
començar a fallar.

Com que la gent no havia pensat que allò podia passar, va haver un petit caos.
Però fou tan petit que el món va continuar rodant sense problemes.

Uns anys després, algú va decidir fer negoci del tema. I van inventar el Bug
del 2000.

Evidentment, van fer carretades i carretades de diners. I evidentment, com era
de preveure donat que ja teniem precedents, no va passar res de res.

I si va passar alguna cosa, no ens vam enterar, perquè, evidentment, després
d'haver invertit una petita millonada per arreglar els seus sistemes, cap
director de departament d'informàtica no va reportar mai a ningú que la
millonada no havia evitat un error aquí i un altre allà.

És ben bé que el poder del marketing no té igual.

Eduard

A Divendres 18 Març 2005 22:58, Joaquim Vilarnau va escriure: