En/na Josep M Puig ha escrit:

Hola,

El perit que va venir a veure el cotxe no va peritar la reparació en
una quantitat concreta, ja que va dividir el peritatge en danys
visibles (quantificats) i danys ocults (no quantificats).

El danys visibles ja superàven les 50.000 ptes del valor venal del
cotxe, i d'aquí la declaració de sinistre total.

Nosaltres vam reparar el vehicle, ja que vivim en una zona apartada de
la població i necessitem el cotxe per tot. Sabia que si reclamaba
judicialment tenia les de guanyar, però és clar, això també té uns
costos, que desconec amb exactitut, i al final vaig avantposar la
salut de la meva dona a liar-nos amb temes judicials.

Per cert, en un cas com aquest, què s'hauria de pagar per advocat i demés?

Salutacions

.

Quan has d´anar al Jutjat l´advocat fa fal gairebé sempre tot i que no sigui obligatori en alguns procediments. En el cas que expliques a mes de recomanable crec que seria necessari perque s´hauria de determinar la quantía entre altres coses.

Miquel