Eiiii !! això s'avisa ... FELICITATS !!!

----- Original Message ----- From: "Fusté Sánchez, Cesar" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, March 30, 2005 10:11 AM
Subject: [Internauta] Cotxes de segona mà

Bon dia,

Acabo de tenir una filla i tinc un Opel Corsa, .... es a dir tinc un problema no hi entrem tots tres i el cotxet, la cadira, la banyera etc... Es a dir m'he de comprar un cotxe.

La meva idea es un cotxe de segona mà, Sabeu de pàgines web on apareguin fitxes tècniques o dades de cotxes antics (a partir del 99 o així)? em trobo que al moment de comparar dades només trobo les dels models actuals i no el d'anteriors.

Sabeu alguna plana web on a partir de les matricules trobi l'any de matriculació del cotxe? i la valoració del cotxe (una aproximació al preu de compra)?

Per un altre costat accepto qualsevol consell d'algú que hagi comprat cotxes de segona mà, establiments, models, etc...

Moltes gràcies a tots

Cèsar Fusté Sànchez
Nous Subministraments i Serveis de Xarxa - Catalunya
[EMAIL PROTECTED]
ext. 324105     tel. 935 094 105
Mòbil 625 604 068