De: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>
Para: <llista@internauta.net <mailto:llista@internauta.net>>
Enviado: martes, 29 de marzo de 2005 01:50
Asunto: Re: [Internauta] Calçotada

En/na na mi ha escrit: > Em podeu recomanar algun restaurant (què hi hagueu > estat i que us hagi agradat) on fer una calçotada? > > Gràcies, > S. >

Si en vols un a Barcelona, jo dissabte vaig fer una calçotada al
restaurant Cal Martí. La seva gràcia és el lloc singular i un pel amagat
on es troba: a Collserola (en plena natura)i amb vistes panoràmiques a
la ciutat. És molt aprop de la carretera de les Aigües, en el carrer de
la font del món i s'hi pot anar amb el funicular com aquell que va
d'excursió.

Estan especialitzats en carns a la brasa, cargols, bolets etc, però
també preparen per encàrrec els calçots.

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents