Bé... ho confessso... a les darreres vacances vaig anar uns dies a Madrid
(coses de tenir aficions raretes), i vaig dir...si no has escoltat mai la
COPE, com pots creure tot el què diuen d'ella? Doncs imagineu-vos, era els
dies del pla Ibarretxe: no sols era el que sempre havien dit, sino que
encara ho superava. A més ,el que em resultava ben curiós, es que després
de rebre el lehendakari, el PNV, tota la colla de per allà, els bascs i
tal... no se sabia ben bé el perquè, però després començavem a rebre els
catalans.El que no sé es com no els hi dona alguna cosa als locutors o
tertulians, perque li hi possen un enfàsi, i una mala llet al que parlen,
i una passió, que no pot ser bo per la salut ni per a la sang, segur.

La veritat es que acaba sent com l'ABC...rius una bona estona...per no
plorar!

I així, el video... faes.es i per allà apareix?????? ;-)

Salut,

Josep