Hola ,

Thursday, April 7, 2005, 2:09:49 PM, escrius:

> [...]

> si són eficaços i sobretot si la freqüència que utilitzen molesta o no
> als animals domèstics, especialment als gossos. Per Internet he trobat
> informació sobre algun model i els fabricants asseguren que no provoquen
> cap problema a gats, gossos, peixos o ocells. Però en fi, voldria estar
> més segur sobre el tema.

> Algú en sap alguna cosa?

> Salut i bona navegació!
> ********************************************************
> Toni Dalmau, periodista
> L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
> Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

Jo no se gaire sobre raolis, que son animalosn mes grans dels que jo
estudio.
Pero pel que fa a aquests aparells i sobre la funcio que fan com a
foragitadors de mosquits et dire que son un frau. Ni son efectius ni
ho poden ser.
Hi han demandes judicials guanyades resultats de denuncies que molta
gent no utilitza sistemes tradicional contra els insectes pensant que
el sistema funciona.
Alguns aparells no son mes que una resistencia per que gasti la pila i
sempli que fa alguna cosa.
Sobre rats penats conec algu que ho ha provat i els quiropters encara
riuen.
o ratolins penso que es me efectiu un bon gat ratador. Tambe es molt
efectiva una serp pito.
Una ratera o qualsevol raticida tambe

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net